چون میخوام ناشناسها رو پاک کنم، فیلمها و کتابهای مفیدی که توی ناشناس معرفی کردید رو اینجا میذارم.
فیلمها:
درخت گردو - ماجرای نیمروز - رد خون - غریب - مزارشریف - به رنگ ارغوان - خداحافظ رفیق - سرو زیر آب - هناس - خدای جنگ - به وقت شام - تنگه ابوقریب
کتابها:
زرسالاران یهودی - پروتکل های دانشوران یهودی - روح الامین
٢٩ روز قطعی اینترنت بینالملل بهم نشون داد که بدون ساعتها چرخیدن توی اکسپلور هم میتونم زندگی کنم.
نسل ما شنید مردم سال ۵٧ با وجود خطر تانک و گلوله ریختن توی خیابون، ولی حضور مردم توی خیابونها با احتمال خطر بمبارون و موشک رو به چشم دید.
نسل ما توی کتاب تاریخ درمورد ترور و شهادت مسئولین کشور مثل شهید رجایی، شهید باهنر و.. خونده بود، ولی شهادت آقای رئیسی و آقای لاریجانی رو به چشم دید.
نسل ما داستان شهدایی که از زن و بچههاشون دست کشیدن و برای کشورشون جنگیدن رو از مادربزرگ و پدربزرگ شنیده بود، ولی شهادت و قطع عضو جوونهای از خودگذشتهی پای لانچر رو به چشم دید.
نسل ما مستقیما صحبتهای حماسی امام خمینی رو نه، ولی صحبتهای امیدبخش آقا رو دید و شنید و عمل کرد.
نسل ما نشون داد برای یه ایرانی واقعی یکسری چیزها هیچوقت تغییر نمیکنه، اصالت، غیرت و اعتقاد به خاک وطن...
بعد شنیدن خبر شهادت آقا، در لحظه اول غم عالم که وجودمو گرفت، از ذهنم گذشت که از دست رفت و من حتا یکبار ندیدمش، و وای خدای بزرگ! دلم براش تنگ میشه...
بعد از اون یکدفعه افتادم به چهکنم چهکنم. بلند بلند گریه میکردم و به این فکر میکردم که حالا وضعیت ما چی میشه؟ آقا نیست! ما دیگه سایهی سر نداریم، چه بلایی سرمون میاد؟ چشم امیدم کور شد. انگار نه خدایی هست نه امام غایبی...
ولی سرپا موندنمون حتا بعد از آقا، حتا توی اون روزهای سردرگمی قبل انتخاب رهبر جدید، منو واقعا شرمنده کرد. نشستم با خودم گفتم ای دل غافل! تو اصلا نباید ذرهای ناامید میشدی. اصلا نباید اضطراب بیکسی وجودت رو میگرفت. خدا از ابتدای جهان بوده و حالا هم هست. وعدهی یهنفرو بهمون داده که تمام سالهای زندگیت با زبونت اعلام یاریشو میکردی ولی الان که تو این وضعیت گیر کردی حتا ذهنت سمتش نرفت! ببین چه اشتباه بزرگی کردی.
برای همینه که بزرگترین دعای روز و شبهای من بعد از دست دادن آقا، فقط و فقط ظهوره. برای همینه که وقتی رهبر جدید اعلام رسمی شدن، نفس راحتو کشیدم ولی سریع گفتم تمام و کمال دل و امید نبند، تو هنوز هم حضور امام رو کم داری، یهوقت فکر نکنی الان دیگه تموم شد و نیازی بهش نداری.
بخاطر همینه که فاطمه اون شب گفت "من خیلی میترسم باز یادمون بره که باید برای ظهور امام زمان دعا کنیم."
١۴٠۵/١/٩
تشییع پیکر شهدا
پردیسان _ قم
- یک عدد خوددرگیر -
١۴٠۵/١/٩ تشییع پیکر شهدا پردیسان _ قم
ممنون از ایتا
که مجبورم کرد با این کیفیت ارسال کنم🚶🏻