این روزها و شبهای توی تاریخ ثبت میشه.
سالها بعد، از ما بهعنوان مردمی یاد میکنن که بیشتر از یک ماه مداوم، سنگرمون خیابونهای شهرمون بود و صحنهی دفاع از وطن رو ترک نکردیم :)
زندگی اگه هر ادمینی که تو ایتا بالای 1K ممبر داره شروع به تحلیل مسائل سیاسی و جنگی نمیکرد:
🤍💕💐🌸🌿🎢🎊🎉
بالا بودن تعداد اعضای کانال شما، دلیلی بر بالا بودن بینش سیاسی شما نیست.
(کاملا بدون مخاطب)
هدایت شده از شهاب پارسا
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من عاشق سنگر گرفتن این مرد و ذوق کردن اون دختر شدم.
هرکی هر حرفی میزنه که دلمون میسوزه یا اعصابمون خراب میشه میگیم امشب میریم کف خیابون جوابشو میدیم
خدایا این تجمعاتو ازمون نگیر :))
هدایت شده از - ρυмкιη
یکدونه صلوات برای آرامش دل خانومایی که گیر مردهای فاقد شعوری افتادن که این شبها بهشون اجازه بیرون رفتن نمیدن.
هرروز موقع خوندن اخبار مداوما باید به خودم یادآوری کنم که "فکر نکن چه میشود، خدا بس است بنده را."
هدایت شده از میم مثل زهرا☔️
بچهها قبلا هم انقدر صدای رعد و برق میومد؟
حس میکنم خدا میگه چرا مخلوقاتم ترقه بازی کنن من نه؟