هرروز موقع خوندن اخبار مداوما باید به خودم یادآوری کنم که "فکر نکن چه میشود، خدا بس است بنده را."
هدایت شده از میم مثل زهرا☔️
بچهها قبلا هم انقدر صدای رعد و برق میومد؟
حس میکنم خدا میگه چرا مخلوقاتم ترقه بازی کنن من نه؟
بعضی حرفها از صدتا فحش بدترن. اینطوریه که حتا بعدش با بهت به خودت میگی یعنی واقعا اینو گفت؟ واقعا همین حرفو بهم زد؟!
بعد همش سعی میکنی به خودت بقبولونی که نه. منظورش چیز دیگهای بوده، تا شاید یکم خودت رو آروم کنی.
تا ابدالدهر لعنت به هرکسی که بگه خب مهم نیست، نظامی بوده / نگران نباش اونجا نظامی زندگی میکرده / نه خیالت راحت آدم عادی نبوده.
چرا از نظر شما نظامیها آدم نیستن؟
بهعنوان کسی که بخاطر کرونا تجربه یک سال و نیم مجازی درس خوندن رو داره، عمیقا دلم برای بچه ابتداییهایی که الان درگیر آموزش مجازی شدن میسوزه.
- یک عدد خوددرگیر -
بهعنوان کسی که بخاطر کرونا تجربه یک سال و نیم مجازی درس خوندن رو داره، عمیقا دلم برای بچه ابتدایی
نه بازخورد و تاثیر درست و حسابیای داره، نه سلامت روان برای خود بچه و خانوادهش باقی میذاره.
اگه فتح امروزت رو نخوندی، این پیام یه نشونهست که پاشی بری بخونی. آفرین.