اگه فتح امروزت رو نخوندی، این پیام یه نشونهست که پاشی بری بخونی. آفرین.
یه سوالی دارم از اون دسته از عزیزانی که با دیدن جمعیت دستههای هيئتها و عزادارهای داخل مساجد توی محرم میگفتن اینا همه بخاطر شام و ناهار میان.
درمورد جمعیت این شبها نظری ندارید؟ چون به ما که تا الان فقط چایی دادن.
هدایت شده از - مَفتون -
دعا کنید یه بمب بخوره که فقط من
بمیرم و خانوادم زنده بمونن🙏🏻
شاید موشکِ تو، امتحانِ تو صبر کردن باشه؛
صبر کردن بر چیزی که خارج از عهدهی توعه و الان باید یاد بگیری مخالفت نکنی و مدام راجع بهش به خدا غر نزنی.
چقدر از ما رو میخواید بکشید و شهید کنید؟
تا زمانی که حتا یک ایرانی در جهان وجود داشته باشه، دشمنِ این آب و خاک احساس امنیت نخواهد کرد.
هدایت شده از مُعالِج
ولی اونایی که الان دارید اول تا آخر این نظامو فحش میدید، تند نرید که فردا روز پشیمون نشید..
بهنظرم هرکی هرجا هست یه قدم از گفتنِ هرچیزی فاصله بگیره
همهمون حال نامشخصی داریم.