eitaa logo
خوانسار «خوسارخُمون»😍
928 دنبال‌کننده
19.4هزار عکس
12.8هزار ویدیو
156 فایل
کانال اطلاع رسانی خوانسار «خوسارخُمون» https://eitaa.com/Khoosarkhomoon 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید آی‌دی سوال و تبلیغات🥰 @khansar1400 🎤📽️شهروند خبرنگار ما باشید از برنامه مراسمات و اتفاقات جالب،😍 سطح شهرو روستا کلیپ۱دقیقه‌ای ارسال کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃 آیت الله بهجت رحمه الله علیه: ✍🏼 کسانی که از مقداری معنویات برخودار بودند، دنبال کشف و کرامت نمی رفتند. کسی که از معنویات و معرفت خدا بهره مند است، چه حاجتی به کیمیا دارد؟! چه کیمیایی بالاتر از ؟! https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29044
💠 🔹رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم: کسی که در خیری به رویش گشوده شد، غنیمت بشمارد و از فرصت استفاده کند، زیرا نمی داند چه وقت آن در به رویش بسته می شود. 📚 مستدرک الوسائل/ج2/ص9. ✍🏼بعضی موقعیتها مثل پست و مقام، همسر خوب، استاد خوب و... غنیمت هستند و ممکن است از دست بروند. کاری نکنیم که بعدها پشیمان شویم. https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29045
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیشتر شهدای عاشورا اهل کوفه بودند 🔺محمد حسین رجبی دوانی، پژوهشگر تاریخ اسلام: 🔹نقل است که ۳۰ تا ۳۲ نفر در شب عاشورا و از لشکر ابن زیاد به امام حسین(ع) پیوستند. 🔹از ۱۰۵ شهیدی که در روز عاشورا همراه امام حسین(ع) بودند، اگر ۱۷ نفر خویشان ایشان و چند غلام و چند نفر اهل بصره را جدا کنیم، بقیه آنها همگی اهل کوفه بوده‌اند. https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29047
🔹برگزاری نماز ظهر عاشورا(نماز جمعه‌ عاشورایی)💯 ✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29048
🟦 به دنبال تاکید رییس جمهور در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار گرفت؛ 🔺 آغاز به کار مجدد پروژه نیمه تمام تصفیه خانه آب 🟧 به دنبال دستور و تاکید رییس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، ادامه اجرای پروژه تصفیه خانه آب از سر گرفته شد. ✅ مدیر عامل آبفای استان اصفهان ضمن تاکید بر جهاد خدمت رسانی به مردم گفت: قرارداد جدید تصفیه خانه آب شرب خوانسار با مبلغی بالغ بر ۱۶۴ میلیارد تومان منعقد و اجرای عملیات طرح تکمیل سازه و تجهیزات الکترومکانیکال آن از تیر ماه سال جاری آغاز شده است. 👈 مشاهده خبر: [پرتال آبفای استان اصفهان](https://www.abfaesfahan.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%af%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%86%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae/) https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29049
🏴 ریشۀ اصلیِ قیامِ عاشورا چه بود؟ حکومت یا شهادت یا هیچکدام؟ 🎙سخنرانی بسیار مهم حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای 1⃣ نه می‌توانیم بگوییم که حضرت برای «تشکیلِ حکومت» قیام کرد، و نه می‌توانیم بگوییم حضرت برای «شهید شدن» قیام کرد. امام حسین -علیه‌السّلام- هدفِ دیگری داشت که رسیدنِ به آن ، حرکتی را می‌طلبید که این حرکت، یکی از این دو را داشت. پس حکومت یا شهادت، هیچ‌کدام «هدف» نبودند، بلکه دو «نتیجه» بودند. 2⃣ هدف آن حضرت عبارت بود از انجام‌دادنِ یک واجبِ عظیم از واجباتِ دین که آن را هیچ‌کس قبل از امام حسین انجام نداده بود؛ نه رسولِ اکرم این واجب را انجام داده بود، نه امیرالمؤمنین، نه امام حسن؛ چون زمینۀ انجامِ این واجب، در زمانِ امام حسین پیش آمد. 3⃣ دو نوع انحراف وجود دارد: گاهی مردم، فاسد می‌شوند، امّا احکامِ اسلامی از بین نمی‌رود، امّا گاهی هم مردم، فاسد می‌شوند، هم حکومت‌ها، هم علمای دین، به‌طوری‌که حقایقِ اسلام، تحریف و منکر را معروف و معروف را منکر، و خطّ اسلام را ١٨٠ درجه عوض می‌کنند. آن حکم، حکمِ «تغییرِ وضع» و «تجدیدِ حیات»، یا به‌تعبیرِ امروز، است که مربوط به «برگرداندنِ جامعۀ منحرف به خطّ اصلی» و «تضمین‌کنندۀ زنده‌شدنِ اسلام» است، بعد از آن‌که مُشرف به مردن است، یا مرده و ازبین‌رفته است. مسأله این است که اگر جامعۀ اسلامی «منحرف» شد و این انحراف، به‌جایی رسید که خوفِ انحرافِ کلّ اسلام بود، تکلیف چیست؟! 4⃣ افزون‌بر‌این‌که باید انحرافِ اساسی در دین رخ داده باشد، شرطِ دیگرِ انجامِ این حکم، آن است که «زمینه» و «موقعیّت» برای انجامِ آن، مساعد باشد؛ چون خدای‌متعال، به چیزی که «فایده» ندارد و «اثر» نمی‌بخشد، تکلیف نکرده است. البتّه مراد از فراهم‌بودنِ موقعیّت، این نیست که «خطر»ی در پی نباشد، بلکه غرض این است که «پیامِ» قیام، به مردم منتقل خواهد شد و مردم خواهند فهمید و در اشتباه، نخواهند ماند. وجودِ «خطر»، این «تکلیف» را ساقط نمی‌کند، بلکه این انجامِ این تکلیف، همیشه توأم با خطر است. در زمانِ ما، امام خمینی نیز از خطر نهراسید و هدف و تکلیفِ خود را قیام دانست. ازاین‎‌رو، انقلابِ اسلامی، پرتوی از قیامِ عاشورا است، با این تفاوت که آن قیام به نتیجۀ شهادت انجامید و این انقلاب، به نتیجۀ برپاییِ حکومتِ اسلامی. 5⃣ در زمانِ امام حسین -علیه‌السّلام- هم انحرافِ اساسی در اسلام به‌وجود آمد و هم فرصتِ مساعد برای اثرگذاری پیدا شد. اوّلاً، بعد از معاویه، کسی به حکومت رسید که حتّی «ظواهرِ اسلام» را هم رعایت نمی‌کرد، چنان‌که اهلِ شُرب خَمر و فسادهای جنسیِ واضح و شعرسرایی بر رّد دین و مخالفتِ علنی با اسلام بود، ولی چون به‌عنوانِ ریاست بر جامعۀ اسلامی در قدرت قرار گرفته بود، نمی‌خواست اسمِ اسلام را براندازد. حاکمِ فاسد، جامعه را نیز فاسد می‌کند؛ چون بر جامعه و مردم، اثر می‌گذارد. ثانیاً، «زمینه» هم آماده است؛ یعنی فضای جامعۀ اسلامی، طوری است که ممکن است «پیامِ» امام حسین به گوشِ انسان‌ها در همان زمان و در طولِ تاریخ برسد، درحالی‌که اگر در زمانِ معاویه، امام حسین می‌خواست قیام کند، پیامِ او دفن می‌شد؛ زیرا سیاست‌ها به‌گونه‌ای بود که مردم نمی‌توانستند حقّانیتِ سخن را دریابند. ازاین‌رو، ایشان ده سال در زمانِ خلافتِ معاویه، امام بود، ولی قیام نکرد. 6⃣ امام حسین قیام کرد تا آن واجبِ بزرگی را که عبارت از «تجدیدِ بنای نظام و جامعۀ اسلامی»، یا «قیام در مقابلِ انحرافاتِ بزرگ در جامعۀ اسلامی» است، انجام دهد، که این خودش، یک مصداقِ بزرگِ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است. 7⃣ آن حضرت در مناسبت‌های مختلف، به همین معنا اشاره کرده است: وَعَلَی الاْسْلامِ الْسَّلامُ اِذ قَدْ بُلِيَتِ الاْمَّةُ بِراعٍ مِثْلَ يَزيدَ دیگر باید با اسلام، خداحافظی کرد، آن وقتی‌که اسلام به حاکمی مثلِ یزید، مبتلا گردد. وَ أَنِّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِراً وَ لَا بَطِراً وَ لَا مُفْسِداً وَ لَا ظَالِماً وَ إِنَّمَا خَرَجْتُ لِطَلَبِ الْإِصْلَاحِ فِی أُمَّةِ جَدِّی أُرِيدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ أَنْهَى عَنِ الْمُنْكَرِ وَ أَسِيرَ بِسِيرَةِ جَدِّی وَ أَبِي‏ عَلِيِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ و همانا من براى سركشى و خودنمایی و فساد و ظلم‌، قیام نكردم، به‌یقین كه من برای اصلاح در میانِ امّتِ جدّم، قیام كردم و می‌خواهم به نیكی، سفارش و از بدی، نهی كنم، و مطابقِ سيرۀ جدّم، و پدرم على‌بن‌ابى‌طالب رفتار می‌نمایم. وَ أَنَا أَدْعُوکُمْ إِلى کِتابِ اللّهِ وَ سُنَّةِ نَبِیِّهِ، فَاِنَّ السُنَّةَ قَدْ أُمیتَتْ، وَ إِنَّ الْبِدْعَةَ قَدْ أُحْیِیَتْ و من شما را به کتابِ خدا و سنّتِ پیامبرش فرا مى‌خوانم؛ چراکه سنّتِ او را میرانده و بدعت را زنده کردند. 🔺خطبه‌های نمازِ جمعه، ۱۹ خرداد https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29052
🔹نظافت وجمع آوری زباله های مسیرهای منتهی به حسینیه‌ها و هیئات مذهبی 💯 ✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار ─═इई🍃🌺🍃ईइ═─ ✉️ @https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29054 🌸✍️
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیأت کودکان حسینیه کودک و نوجوان حسنبیه ابن الرضا غروب عاشورا https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29056
مدیر و کارمند یک بانک در دماوند به علت پذیرش یک خانوم بدون حجاب به پرداخت نفری ۵٠ میلیون به موسسه محک محکوم شدند @shkhabari
چاپخانه خوانسار هم از واگذاری غیر اصولی ابوالفضل جوکار بوده
♦️کاخی که با ‎کنکور ساخته شد!؟ 📣جزئیات تکان‌دهنده از موسسه گاج که نمونه‌‌ای از کج‌راهه آموزش پیشا‌دانشگاه در ایران است 🔹کج‌سلیقگی در بیان علت تعطیلی ‎ به جای اینکه حواس‌ها را متوجه اتهاماتی کند که حول ابوالفضل جوکار و موسسات و شرکت‌ها و فعالیت‌های متعدد اقتصادی پر ایرادش وجود دارد، از او برای بخشی از مردم قهرمان ساخت! 🔹جزئیات تکان‌دهنده از موسسه گاج که نمونه‌‌ای از کج‌راهه آموزش پیشا‌دانشگاه در ایران است. سراغ شبهات و اتهامات پیرامون ‎ مدیر کمتر شناخته شده گاج رفتیم تا او را بهتر بشناسید. 🔹ماجرای ملک میدان انقلاب؛ سه دانگ این ملک در اختیار یکی از نهادهای حاکمیتی است و شبهاتی پیرامون نقل و انتقالات متعدد آن به نهادهای مختلف از جمله موسسه مالی مولی‌الموحدین و...، تغییر کاربری آن، شبهه در قیمت‌گذاری، دریافت عجیب مفاصا حساب مسکونی برای ملک تجاری-اداری و... . ملکی که عوارض شهرداری آن حدود 10میلیارد تومان بوده، حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان معامله شده است. ‏🔹ماجرای تهاتر 450 میلیاردی ملک 9 میلیاردی خیابان انقلاب؛ ساختمانی در نزدیکی دانشگاه تهران به قیمت 4-3 میلیارد تومان خریداری می‌شود و بعدتر طی تهاتری با سازمان (ص.س) به قیمت 450 میلیارد تومان منتقل می‌شود. بازرسی‌ها هم به‌صورت عجیبی متوقف می‌شود. ‏🔹ماجرای ملک جردن-اسفندیار؛ شبهات متعدد و اتهاماتی پیرامون تبانی با (م.ح) و شبهه جعل یک مبایعه‌نامه برای فرار از پرداخت مالیات و ارائه آن به دارایی. ‏🔹پنت‌هاوس دیباجی؛ یکی از موارد عجیب در معاملات جوکار دریافت تسهیلات و شبهه تطمیع کارشناسان در کارشناسی قیمت اموال و املاک است. درمورد دیباجی تنها با ارائه کپی سند و بدون وجود اصل سند، تسهیلاتی از بانک دریافت شده است. 🔹از شبهات مالیاتی تا ایجاد شرکت‌های صوری؛ ایجاد شرکت‌ها و موسسات و برندهای متعدد جهت دریافت تسهیلات و مساعدت‌ها یکی از اتهاماتی است که متوجه جوکار و مجموعه‌های تحت مدیریتش بوده است. انتشارات بین‌المللی گاج، انتشارات کلاغ سپید، جواهر زمستان، آرتمیس ویستا، گروه صنعتی وین و... برخی ‏از مجموعه‌ها، موسسات، شرکت‌ها و... است که تحت مالکیت و مدیریت ابوالفضل جوکار بوده است. 🔹ملک خیام و ماجرای کارشناسی‌های عجیب؛ یکی‌دیگر از اتهاماتی که به ابوالفضل جوکار وارد است و بر معاملات او سایه انداخته کارشناسی‌های عجیب و غریب املاکی است که تحت مالکیت او بوده است. یکی از اینها ملک خیام است که با اعداد عجیب و غریب به بانک (س) واگذار شده است و بعد از گذشت مدت‌ها از این اتفاق همچنان این ملک مشکلات جدی با شهرداری دارد و صاحبان سرقفلی‌ها و تجاری‌ها، در گیر و دار مشکلات قضایی هستند. 🔹تهاتر با صندوق بازنشستگی سازمان (ص.س) و باز هم کارشناسی‌های عجیب؛ زمین ورامین، چاپخانه خوانسار، ملک خیابان انقلاب، زمین آبعلی و... مواردی هستند که با نقش‌آفرینی (ح.م) از مدیران سابق سازمان (ص.س) و آقای (ن) بین جوکار و آن سازمان با قیمت‌های عجیب و غریب و غیرواقعی تهاتر شده است و ناظر به اسناد و اطلاعات موجود عایدی‌های عجیبی را هم برای دست‌اندرکاران این تهاتر به همراه داشته است. 🔹قصه پرغصه واگذاری ‎ جوکار به‌منظور راه‌اندازی چرخ این مجموعه قدیمی و ایجاد اشتغال در یک فرآیند غیرشفاف برنده مزایده واگذاری کفش وین می‌شود و با مبلغی ناچیز مالک این مجموعه می‌گردد. بعد از این مسیر انحطاط کفش وین تندتر طی می‌شود. 🔹 ستاره قم و الباقی مارال‌ها؛ طبق اطلاعات موجود تمام مجموعه‌های بین‌راهی مارال که تحت مالکیت ابوالفضل جوکار هستند شبهاتی دارند اما مارال ستاره قم از بقیه پر‌شبهه و ایرادتر است. از استفاده از رنگ‌های تقلبی در غذاهای طبخ‌شده در رستوران‌های این مجموعه گرفته تا اجاره غرفه‌ها با مبالغ هنگفت و استفاده از دستگاه‌های پوز به نام افرادی غیر از مالکان آن مجموعه و مغازه‌ها برای فرار از مالیاتی که ناظر به درآمد بالای این مجموعه‌ها عدد قابل‌توجهی می‌شود. 🔹گاج فقط گاج نبود؛ نشر کادر، نشر ‎، نشر به همین سادگی، نشر تاج، نشر ‎، نشر زنبور، نشر دنیای ریاضی، نشر خانه آموزش، نشر ویستا ویژن قلم و... بخشی از نشرها و اسامی‌ای است که برای دریافت تسهیلات و مساعدات اعم از کاغذ یا ایجاد جو رقابتی و... توسط جوکار ایجاد و سبب ایجاد برخی اتهامات در حوزه‌های مختلف علیه او شد. 🔹پرونده‌سازی برای مطلعان؛ یکی دیگر از اتهاماتی که متوجه ناشر خارج از وطن یعنی ابوالفضل جوکار است، همکاری و تطمیع افرادی از جمله (ا.ر) جهت پرونده‌سازی علیه افرادی است که به برخی اقدامات و اطلاعات جوکار پی برده بودند و پا پیچ او می‌شدند. این رویه توسط برخی نهادها بررسی هم شده و عده‌ای هم که اجیر‌شده او بوده‌اند به این مسائل اقرار کرده‌اند./روزنامه فرهیختگان https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29065
🌹 بررسی بنیان‌های فکری شیعه با تدبر در زیارت عاشورا 🎙ما در زیارت عاشورا حدود ۱۷-۱۸ دعا میکنیم که متناسب با ان ۱۷-۱۸ مقام هم میخواهیم. درخواستهای زیارت عاشورا دنیوی و مادی نیست چون اینها فانی هستن ،بلکه همه خواسته ها معنوی است 📌بعضی از این‌ مقامها انقدر بالاست که اگه زیارت عاشورا نبود قابل باور نبود که کسی جرات درخواست انرا از خدا داشته باشد 🏴۱_مقام خونخواهی امام حسین علیه السلام ⬅️ ان یرزقنی طلب ثارک... کسی که بخواد خونخواهی بکنه مقام خیلی بالاییه چون خونخواه ابی عبدالله امام زمانه 🏴۲_مقام وجاهت عندالله (آبروداری نزد خدا) ⬅️ اللهم اجعلنی عندک وجیها 🏴۳_مقام معِیَّت وهمراهی با معصومن ⬅️ ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخر ⬅️ مع امام منصور (این درخواست دیگه ویژست چون تمام انبیا و اولیا آرزوشو داشتن) 🏴۴_درخواست گره خوردن با معصوم در تمام مراحل زندگی ⬅️ اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد ... 🏴۵_مقام شهادت ⬅️ مماتی ممات محمد و ال محمد مرگ همه معصومین از پیامبر تا امام حسن عسکری علیهم السلام با شهادت بوده 🏴۶_رسیدن به مقام محمود ⬅️ ان یُبِلِغنی المقام المحمود در قران آیه ای داریم که به پیامبر میگه نماز شب بخوان تا به مقام محمود برسی و مقام محمود یعنی مقام شفاعت از نگاه عموم مفسران خود شفاعت گرفتن مقامی است که به هر کس نمیرسد (لا یملکون الشفاعه... شفاعت به هر کس نمیرسد) از شفاعت شدن یه مقامی بالاتر هست که مقام شفاعت کردن هست و در این فراز این را از خدا میخواهیم 🏴۷_مقام مشارکت در مصیبت ولی معصوم ⬅️ لقد عظمت الرزیه.....بک علینا ⬅️ و اسئل الله بحقکم....ان یعطینی بمصابی بکم..(یعنی مصیبت مال منه) ⬅️ الحمدلله علی عظیم رزیتی (دقیقا اینجا دیگه مصیبت رو برای خودت میدونی) این مقام خیلی عظیمه ها و کلی بحث باید روش انجام بشه. داستان زیارت عاشورا داستان یکی شدنه، قراره بچسبی به شجره حیات 🏴۸_مقام برائت ⬅️و ایام‌حیاتی بالبرائه منهم... برای دوری و تبری جستن از بعضی جریانها و افراد و خصایص(خصوصیتها) 🏴۹_مقام لعن ⬅️اللهم العن اول ظالم ظلم... انقدر مهمه که در زیارت عاشورا بر سلام اولویت داره اول صدتا لعن میدی بعد صد تا سلام نکته:اصل برائت و لعن بعد از ظهور محقق میشه چون مردم تا قبل از ظهور نمیفهمیدن که مسببین چیو ازشون دریغ داشتن ما از دنیای بعد از ظهور چیزی نمیدونیم و درک نمیکنیم اصل برائت مال اون زمانه وقتی ظهور اتفاق بیوفته و بفهمیم چیو ازمون گرفتن 🏴۱۰_مقام سلم ⬅️ انی سلم لمن سالمکم ⬅️ ولی لمن والاکم این مقام یعنی مقام دوستی با دوستان و دوستداران اهل بیت 🏴۱۱_مقام حرب ⬅️ حرب لمن حاربکم مگه به هر کسی مقام مجاهدت میرسه 🏴۱۲_مقام ایثار ⬅️ بابی انت و امی تو زیارت عاشورا اینو خواستیم و لااقل اداشو دراوردیم. ایثار یعنی بذل بهترینها و تو زیارت عاشورا بهترین چیزاتو میدی 🏴۱۳_مقام قربه الی الله (آخر مقامه این مقام) ⬅️ انی اتقرب الی الله... ⬅️ اللهم انی اتقرب الیک .. 🏴۱۴_مقام دوستی و نزدیکی به اهل بیت ⬅️ انی اتقرب الی الله و الی رسوله و الی ..... 🏴۱۵_مقام معرفت اهل بیت (من مات ولم یعرف امام زمانه میت میته جاهلیه( ⬅️ اکرمنی بمعرفتکم و معرفه اولیائکم.. 🏴۱۶_مقام ثبات قدم و نداشتن تزلزل ⬅️ ان یثبت لی عندکم قدم صدق_ ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین... 🏴۱۷_مقام رجعت که هرکسی به این مقام نمیرسه و باید کلی کار انجام بده. 🌀کجای زیارت عاشورا اینو گفته؟؟ شما بگید 🏴۱۸_مقامی که خدا به بندش درود بفرسته ⬅️ اللهم اجعلنی فی مقامی هذا ممن تناله منک صلوات و رحمه و مغفره این خواسته ها را لا مکان و لا زمان میخواهیم یعنی محدود به یه زمان خاصی نشده ⬅️ فی هذا الیوم و فی موقفی هذا و ایام حیاتی (یعنی الان و اینجا و همه روزهای عمرم) ⬅️ و لا جعله الله آخر العهد منی... (الی الابد باشه و محدود به حال نباشه) 🌹صلی الله علیک یا اباعبدالله
💠 🔸رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) به یکی از اصحاب که مدتی به خاطر بیماری و فقر نزد ایشان نیامده بود، فرمود این دعا را بخوان: لاحولَ و لا قوة الا باللهِ العلىّ العظیمِ، توکّلتُ علَى الحَىّ الذى لایَموتُ والحمدُللهِ الّذى لَم یتّخِذ صاحِبَةً و لا ولدا و لَم یَکُن له شریکٌ فى المُلکِ و لم یَکُن له وَلىٌّ مِنَ الذُّل و کَبِّرهُ تکبیرا. 📚اصول کافى/ج4/ص332 https://eitaa.com/Khoosarkhomoon/29067