تا اینجا
رو ، به حـُول و قوه الهی
گذروندیم ؛
از این
به بعد فقطط ، تـِریاک . 🌱
هدایت شده از سایهماهــ 🌒
یعنیمیشهامسالمبریمشلمچه
حاجحسینیکتابگهوماگریهکنیم؟
هدایت شده از • 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
امشب ضد انقلاب زود بخوابه ترجیحا میترسم ناراحتی قلبی پیدا کنن🦦🇮🇷
هدایت شده از • 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
اون باهات مهربونه؛
چون آدم مهربونیه؛
نه چون دوستت داره🤌🏻🚶🏻♂
کنجسکوتِمن ؛
اون باهات مهربونه؛ چون آدم مهربونیه؛ نه چون دوستت داره🤌🏻🚶🏻♂
ولی
من دوست دارم...!(: