حرف های شما:مالک آیناز خیلی خوبه بهتر از بقیه اس، 🛐💕
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: پس ما چی
مالک2:قربونت نفسم،خیلی خوشحالم کردی💕💕
مالک3:باشه پس ما میکشیم کنار خودتو آیناز خانوم بمونید)خوبه؟😂
کره لند🇰🇷
درود احوالتون. ما اومدیم با یک ناشناس مشترک، سوالی، درخواستی، یا هرچیزی داشتید میتونید بگید☺️💞 چنل💖
ایگ نکنید لطفااااا😢
به درخواست شما ناشناس گزاشتیم هاااا😖
داره ایگ میشههه😭
حرف های شما: میشه دیگه بیوگرافی نزارید؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: چرا
مالک2: به مالک 3 و 1 بگو
مالک3: خوبن که
حرف های شما: https://eitaa.com/Kore93/696 خب به من چه شما هم مثل مالک آیناز مهربون باشید؟ نظر خوبیه بکشین کنار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: وااا
مالک2:قربونت شماهم خیلی مهربونید،...... ☺️☺️💕
مالک3: از اونجایی که میخوام به اعصابم مسلط باشم چیزی نمیگم
حرف های شما: اگه گفتی من کدوم ادمینتم؟ البته قبلا بودم؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1:
مالک2: نه والا نمیدونم کدومی؟
مالک3: خو اگه میشناسیش بورو پی ویش باهاش حرف بزن دیه چرا اینجا😂😂
حرف های شما:آیناز میدونی من کی هستم؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: چمدونم
مالک2: نه قربونت نمیدونم کی هستی؟
مالک3: بزار حدث بزنم رئیس جمهور نه
رئیس قوهی غذایه
حرف های شما: چخبرا؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: هیچی
مالک2:هیچی سلامتی جونم💓شما چخبر؟
مالک3:
حرف های شما: خوبین؟ من ادمین مالک آینازم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: ماهم اینجا هستیم هاااا
مالک2: مرسی توخوبی گلم؟ ☺️ عه قشنگم سلام کدومشی؟
مالک3:
حرف های شما: درود . یه سوال ؛ مشتی مگه نمیگی توچنلت هرچی که به کره مربوط باشه چه بازیگراش چه فیلم و سریال هاشو میزارین خب الان چرا موضوع بامحتوای چنلتون فرق داره؟پروفایل چنل چینیه از سریال عشق پنهان محتوا و سکانس هاهم چینیه حتی اگه دقت کنین بعضی جاهای ویدیو به زبان چینی نوشته شده نه کره ای!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1:
مالک2: درود خب عزیزم صبر کن یواش یواش از همه چی فعالیت میکنیم، خب نمیشه بنویسم کره و چین و ژاپن لند واااا🤣🤣
مالک3: مالک دو جواب خوبی داد مایل به پاسخگویی نیستم
حرف های شما: البته درسته بعضی محتواها چینیه همشون نیست ولی به هرحال اسم موضوع رو درست مشخص میکردین
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: عزیزم نگارن نباش درستش میکنیم
مالک2: اما ما این جور خواستیم درست میکنیم بعدا
مالک3: دیگه به بزرگی خودت ببخش
حرف های شما: چیه مالک 1 و 3 ناراحت شدن کسی دوسشون نداره ترو خدا التماستون میکنم ناراحت نشین 🤣🤣
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: حرفی ندارم
مالک2:...
مالک3:دوست داشتن یه نداشتن بقیه برام مهم نیست
خودتون گفتید ما بکشیم کنار دیه یا نه
حرف های شما: هرسه مالک خوبن بنظرم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مالک1: مرسیی اکلیلی شدم
مالک2: مرسیی🍓
مالک3:مرسی جات اینجاس👈❤️