𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
همیشه این مشکل رو داشتم و نمیدونم میگرن دارم یا نه فقط میدونم سرم درد میکنه. میگن باید محرک هاشو بشن
ولی هروقت تابستون میشه سینوزیتم میزنه بالا و احتمال خون دماغ شدن زیاده 💕
خدایا این چه حکمتیه که باید وسط تابستون برای امتحانا درس بخونم خودت میدونی بدنم با این فصل مشکل داره
دلم میخواد فقط کتاب بخونم، یه مدت غیب بشم و خودمو غرق توی کتاب خوندن ببینم.
فقط خیلی دلم برای قبلا تنگ شده، برای وقتی که از ته دلم میخواستم یه کاری رو بکنم.
ناتوان هنوز تموم نشده وای، دلم میخواد اول اونو تموم بکنم
بازی های میراث رو آنلاین میخوندم ولی ولش کردم (اینبار کتابشو میخرم) 😭