eitaa logo
دانلود
خدایا این چه حکمتیه که باید وسط تابستون برای امتحانا درس بخونم خودت میدونی بدنم با این فصل مشکل داره
دلم میخواد فقط کتاب بخونم، یه مدت غیب بشم و خودمو غرق توی کتاب خوندن ببینم. فقط خیلی دلم برای قبلا تنگ شده، برای وقتی که از ته دلم میخواستم یه کاری رو بکنم.
ناتوان هنوز تموم نشده وای، دلم میخواد اول اونو تموم بکنم بازی های میراث رو آنلاین میخوندم ولی ولش کردم (اینبار کتابشو میخرم) 😭