eitaa logo
دانلود
نمیدونم اصلا چجوری شروع کنم
زندگی واقعا سخت و طاقت فرساعه، مخصوصا اگه کنکوری باشی
این دومین پی‌ام‌اس سخته زندگیمه تاحالا هیچ وقت انقدر زیاد گریه نکرده بودم، انگار واقعا همه چیز داره سخت میگذره.
سر پی‌ام‌اس قبلی یادمه که هودی پوشیده بودم و رفتم توی حیاط زیر نور خورشید نشستم تا درد بدنمو اروم بکنم. بیشتر انگار داشتم دلمو اروم میکردم.
برویم یوتیوب گردی که یه دلیل برای خوشحالی داشته باشیم (مثلا ویدیوی فنف ببینیم)
بچه‌ها حتما سریاله سرزمین طلا رو ببینید، این پیشنهاد از طرفه منه و مطمئنم پشیمون نمی‌شید چون خیلی عاشقش شدم
درس که میخونم همش این لیریک توی ذهنم تکرار میشه، انگار واقعا برام معنای خورشیدی رو میده که توی زندگیم دنباله نورشم.
به هرحال کیه که توی تاریکی دنباله نور نباشه؟