الان باید تشکرکنم بابت برنامهای که مثلا سعی کردن کاملا درست و منطقی باشه؟
خب خیلی ازتون ممنون نیستم.
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من که میدونم اخرش میگه مشکل روانیه
نه مشکل روانی نیست بیشتر استراحتیه که به مغزت و بدنت میدی.
وای بچهها خیلی قشنگ تحلیل کرد واقعا
من همچنان درحاله دیدن استرنجر، هریپاتر، میراکلس و کلی سریاله دیگه برای nامین بار توی زندگیم 🎀
وای همین یه ماه پیش من شادی رو برای هزارمین بار دیدم و حتی وینچنزو رو بالای ۵ بار دیدم
با تحلیلی که کرد بیشتر دلم به حال خودم سوخت که مجبورم اینطوری به ذهنم استراحت بدم. اههههههههههههههههه