𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من که میدونم اخرش میگه مشکل روانیه
نه مشکل روانی نیست بیشتر استراحتیه که به مغزت و بدنت میدی.
وای بچهها خیلی قشنگ تحلیل کرد واقعا
من همچنان درحاله دیدن استرنجر، هریپاتر، میراکلس و کلی سریاله دیگه برای nامین بار توی زندگیم 🎀
وای همین یه ماه پیش من شادی رو برای هزارمین بار دیدم و حتی وینچنزو رو بالای ۵ بار دیدم
با تحلیلی که کرد بیشتر دلم به حال خودم سوخت که مجبورم اینطوری به ذهنم استراحت بدم. اههههههههههههههههه
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من یه زمانی فکرمیکردم همچین کارایی طبیعیه اصلا فکرشو نمیکردم که تحلیل داشته باشه 🎀
تکتک اینا خیلی منن انگار خود منو داره میگه، اصلا چنل زده که بخواد من رو تحلیل بکنه
همسنای خودم الان دارن لباسای فارغالتحصیلی رو میپوشن و چالشای قشنگه جشن فارغ التحصیلی رو میرن اونوقت کنکوری جماعته این کشور شب از استرس و فشار روانی نمیتونه بخوابه.