𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من یه زمانی فکرمیکردم همچین کارایی طبیعیه اصلا فکرشو نمیکردم که تحلیل داشته باشه 🎀
تکتک اینا خیلی منن انگار خود منو داره میگه، اصلا چنل زده که بخواد من رو تحلیل بکنه
همسنای خودم الان دارن لباسای فارغالتحصیلی رو میپوشن و چالشای قشنگه جشن فارغ التحصیلی رو میرن اونوقت کنکوری جماعته این کشور شب از استرس و فشار روانی نمیتونه بخوابه.
مدرسهام از وقتی دیگه نمیریم مدرسه خوشکل شده حتی درختاش برگ دارن
ما که بودیم درختا لخت بودن 🎀
هیچ وقت دلم برای مدرسهام تنگ نمیشه، اینو به خودم قول میدم که زندگی بعد از آزاد شدن از این مدرسه خیلی قشنگ میشه
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
یا قمر بنی هاشم اینا چرا پشت سر همدیگهان.
ببخشید که قدرتو ندونستم، لطفا برنامهی بعدی همین باشه واگرنه واقعا خودکشی تنها راهه