محرم واقعی الان توی ایران داره اتفاق میوفته، بعضیا انقدر بیشرف میتونن باشن که فکرمیکنن با توهین کردن و شعار علیه تیمی که مال کشور خودشونه و حتی کل جهان اون تیم رو نماینده کشور خودت میدونه میتونن به کل جهان نشون بدن که ببینید ما خیلی خفنیم که حتی به تیم ملی خودمون هم رحم نمیکنیم.
اینا همون کسایین که اسم بچههای میناب یا حتی خانوادههایی که بی خونه و سرپناه شدن وقتی میاد حتی یه درصد هم احساسه شرم نمیکنن.
جدی واقعا خنده داره یه چالش راه افتاده ایرانیا میان میگن که توی این ۳ ماه جنگ چیکارا کردن، خیلی جالبن و حتما بخش ایرانیای خارج از کشور رو رد نکنید و ببینید