خارجیا تیم ملی و ایران رو بیشتر از ما دوست دارن، طوری که همگی نشستن و از هندسام بودن بازیکنای تیم ملی میگن
من با بخشه دوست داشتن رامین خیلی موافقم، از جام جهانی قبلی دیوانهوار طرفدارشم حالا یه امسالم اجازه میدم این خارجیا بهش افتخار بکنن✨
ولی جدی تیم ملی امسال همشون خیلی خوشکلن، حتی بعضیارو نمیشناسم چون جدیدن ولی کنجکاو شدم