eitaa logo
دانلود
خارجیا تیم ملی و ایران رو بیشتر از ما دوست دارن، طوری که همگی نشستن و از هندسام بودن بازیکنای تیم ملی میگن
🙏🏻
من با بخشه دوست داشتن رامین خیلی موافقم، از جام جهانی قبلی دیوانه‌وار طرفدارشم حالا یه امسالم اجازه میدم این خارجیا بهش افتخار بکنن✨
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من تا اخرین بازیه جام‌جهانی :
وای
من بعد از ۱۸ سالگی اولین رای که قراره بدم:
دیگه زشته بنظرم نباید حرف بزنم آبروم رفت
ولی بهتره بازیه شنبه رو از دست ندم حتی شده به خاطر رامین ببینم 🎀
ولی جدی تیم ملی امسال همشون خیلی خوشکلن، حتی بعضیارو نمیشناسم چون جدیدن ولی کنجکاو شدم