eitaa logo
دانلود
واقعا گریه کردن داره.
دلم به حال خودم میسوزه، نه مدرسه‌ی درست و حسابی توی دبیرستانم رفتم و نه کتابخونه‌ی بدردبخوری، سه‌سال از زندگیم هیچ و پوچ شد و فقط مو سفید کردم
من همیشه فکرمیکردم اگه ادم بزرگا بهم توهین بکنن ساکت میمونم و چیزی نمیگم تا اینکه سرکلاسه این بشر نشستم
من امسال با کلی معلم و مسئول دعوا کردم، از معاون گرفته تا معلم شیمی و حتی توی کتابخونه با مسئول اونجا دعوا کردم
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من همیشه فکرمیکردم اگه ادم بزرگا بهم توهین بکنن ساکت میمونم و چیزی نمیگم تا اینکه سرکلاسه این بشر نش
وقتشه برم و حقیقت رو بکوبم توی صورتش که یادبگیره حق نداره به دانش آموز خودش توهین بکنه
هیچکس به اندازه‌ی من از خلاص شدن از اون مدرسه خوشحال نیست اینو بهتون قول میدم 🎀
بهبه چه حرفا که دارم بزنم من 💕
خیلی خالی شدم واقعا، تا تونستم با احترام کامل بهش ایده دادم که چجوری کلاس بهتری داشته باشه 🎀
💞💞💞
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
خیلی خالی شدم واقعا، تا تونستم با احترام کامل بهش ایده دادم که چجوری کلاس بهتری داشته باشه 🎀
وقتی میگه "بااحترام" منظورش اینه که طوری ریدم بهش روش نشه بیشتر از این زندگی کنه
انقدر دلم گرفته که فقط نیاز دارم از خونه دل بکنم و بشینم داخل روضه تا هرچقدر بتونم گریه بکنم.
دلم بدجور کربلا و نجف میخواد، احساس میکنم ترک شدم چون دلم اروم نمیگیره و پر از غمه