من امسال با کلی معلم و مسئول دعوا کردم، از معاون گرفته تا معلم شیمی و حتی توی کتابخونه با مسئول اونجا دعوا کردم
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
من همیشه فکرمیکردم اگه ادم بزرگا بهم توهین بکنن ساکت میمونم و چیزی نمیگم تا اینکه سرکلاسه این بشر نش
وقتشه برم و حقیقت رو بکوبم توی صورتش که یادبگیره حق نداره به دانش آموز خودش توهین بکنه
خیلی خالی شدم واقعا، تا تونستم با احترام کامل بهش ایده دادم که چجوری کلاس بهتری داشته باشه 🎀
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
خیلی خالی شدم واقعا، تا تونستم با احترام کامل بهش ایده دادم که چجوری کلاس بهتری داشته باشه 🎀
وقتی میگه "بااحترام" منظورش اینه که طوری ریدم بهش روش نشه بیشتر از این زندگی کنه
انقدر دلم گرفته که فقط نیاز دارم از خونه دل بکنم و بشینم داخل روضه تا هرچقدر بتونم گریه بکنم.