eitaa logo
دانلود
💞💞💞
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
خیلی خالی شدم واقعا، تا تونستم با احترام کامل بهش ایده دادم که چجوری کلاس بهتری داشته باشه 🎀
وقتی میگه "بااحترام" منظورش اینه که طوری ریدم بهش روش نشه بیشتر از این زندگی کنه
انقدر دلم گرفته که فقط نیاز دارم از خونه دل بکنم و بشینم داخل روضه تا هرچقدر بتونم گریه بکنم.
دلم بدجور کربلا و نجف میخواد، احساس میکنم ترک شدم چون دلم اروم نمیگیره و پر از غمه
میدونم و مطمئنم بالاخره همه چیز خوب میشه ولی میترسم دیگه دیر شده باشه.
انرژی خود را برای بازی امشب نگه‌دارید ✨
طارمی یجوری قیافه میگیره انگار تاحالا دوتا جام برده
بیرانوند اوخ شد
چه بازی واقعا، از الان حساسه
𝗔𝗹𝗼𝗻𝗲
توپ درحال رفتن به سمت دروازه‌ی ما :
قدوس نیاز به کفش جدید داره