تنها کتابی که کلمه به کلمهی آن را با جان و دل حفظ میکنم، کتاب سخنهای پروردگار است!
بچه که بودیم، وقتی میخواستیم جادو کنیم میگفتیم :
« اجی مجی لاترجی .. »
معنیش میشه :
« میآد ، نمیآد ، امیدی نیست.
#ناشناس_نگار