بچه که بودیم، وقتی میخواستیم جادو کنیم میگفتیم :
« اجی مجی لاترجی .. »
معنیش میشه :
« میآد ، نمیآد ، امیدی نیست.
#ناشناس_نگار
دلم میخواهد ببینمت؛
دلتنگم!
برای سر به پای تو گذاشتن، دست کشیدن پر مهرت بر سرم؛
برای آغوش بیخیالی در کنار تو.