eitaa logo
♪♫تک‌ نواز شب♫♪
98 دنبال‌کننده
22 عکس
0 ویدیو
0 فایل
شب، فریادی طولانی است! اما هر گوش شنونده‌ای توانای شنيدن آن را ندارد #دلنوشته‌های‌یک‌تک‌نوازشب‌نشین ✍️🏻 کپی برداری با ذکر منبع، بلامانع است. سرآغاز: 1401/11/11
مشاهده در ایتا
دانلود
هوای حرمت کرده دلم یا اباعبدالله
روز‌ها در پی هم دارد می‌رود؛ و من مانده‌ام و داغی که بر قلبم است‌.
بعضی‌ها می‌گویند عاشقی کردن مانند نوشیدن آب است. اما من میگویم عاشقی کردن مانند شهید شدن است.
لب خشک و تشنه در حرم امام حسین!
هوا بی تو کمبود رایحه‌ی خوشبو دارد.
ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است.
[فَاذکُرُونیِ اَذکُرُکُم] یادت باشہ! یادم ڪنی تا یادت ڪنم!
امید مانند نیلوفر آبی در مرداب است.
حواسم و پرت می‌کنم باز پیش تو میوفته!
از یک کوه می‌ری بالا، قله رو فتح می‌کنی. دوست داری بدونی پشت این کوه چیه؛ اما می‌بینی یه کوه دیگه هست! درست مثل آدم‌ها، تو نمی‌تونی تمام آدم‌ها رو راضی نگه داری، همون‌طور که نمی‌تونی تمام کوه‌ها رو فتح کنی!
وصیت می‌کنم، تا آخر با توام قربونت برم!
هیچ چیز با ارزشی آسون به دست نمیاد. هر چیز با ارزشی نیاز به یک دوره طولانی سخت تلاش کردن داره.