میگن با هرکسی مثل خودش رفتار کن. من شرمم میگیره مثل اون باشم.
#ناشناس_نگار
آخر قصهی ما هم خوش میشه.
مثل تمام کتاب قصهها فقط باید برای اومدنش صبر کرد.
یک افسانه قشنگ هست میگه:
خورشید و ماه بسیار عاشق هم بودند. اما چون نمیتوانستند کنار هم باشند، غروب را به وجود آوردند!