eitaa logo
♪♫تک‌ نواز شب♫♪
98 دنبال‌کننده
22 عکس
0 ویدیو
0 فایل
شب، فریادی طولانی است! اما هر گوش شنونده‌ای توانای شنيدن آن را ندارد #دلنوشته‌های‌یک‌تک‌نوازشب‌نشین ✍️🏻 کپی برداری با ذکر منبع، بلامانع است. سرآغاز: 1401/11/11
مشاهده در ایتا
دانلود
آخر قصه‌ی ما هم خوش میشه. مثل تمام کتاب قصه‌ها فقط باید برای اومدنش صبر کرد.
بالاخره دفتر قصه‌ روزی برای ابد بسته میشه!
هر یک کار بد که خدا رو ناراحت بکنه، یه نقطه سیاه روی قلبت ایجاد می‌کنه.
بعضی‌ها خیلی اب.له هستن؛ نمی‌دونم چرا...! فقط می‌دونم اب.لهن.
آرامش را تنها در وجود تو پیدا کردم!
یک افسانه قشنگ هست میگه: خورشید و ماه بسیار عاشق هم بودند. اما چون نمی‌توانستند کنار هم باشند، غروب را به وجود آوردند!
کسی که کتاب می‌خونه، ولی تحليل و عمل نمی‌کنه؛ وقتش و الکی هدر داده!
همه چیز می‌گذرد. اما همه چیز فراموش نمی‌شود!
هر چقدر هم که سعی کنی خودت و یکی دیگه نشون بدی و از این من جدیدت شاد باشی‌؛ بازم اصلیت تو این نیست، انکار نکن!
نمی‌شود برای خوشبختی در زندگی برنامه ریزی کرد؛ ولی این امکان وجود دارد که بعضی اقدامات را برای جلوگیری از بدبختی انجام داد..!
اینکه تو چه کتاب و مقاله‌ای میخونی مهم نیست، حتی اینکه چقد کتاب و مقاله میخونی مهم نیست! اینکه بعد از مطالعه، تفکر کنی خیلی مهمه! مطالعه‌ای که تفکر پشتش نباشه مثل سه وعده کاه خوردنه. سیرت میکنه ها! ولی ارزش غذایی نداره!
نقطه ضعفت و به مردم نشون بدی، مثل خونیه که درنده‌های گرسنه حمله می‌کنند.