هر چقدر هم که سعی کنی خودت و یکی دیگه نشون بدی و از این من جدیدت شاد باشی؛ بازم اصلیت تو این نیست، انکار نکن!
نمیشود برای خوشبختی در زندگی برنامه ریزی کرد؛ ولی این امکان وجود دارد که بعضی اقدامات را برای جلوگیری از بدبختی انجام داد..!
#جز_از_کل
اینکه تو چه کتاب و مقالهای میخونی مهم نیست، حتی اینکه چقد کتاب و مقاله میخونی مهم نیست!
اینکه بعد از مطالعه، تفکر کنی خیلی مهمه!
مطالعهای که تفکر پشتش نباشه مثل سه وعده کاه خوردنه. سیرت میکنه ها! ولی ارزش غذایی نداره!
#ناشناس_نگار
گذشته هیچگاه نمیگذشت. همیشه، این ما بودیم که به آن بر میگشتیم.
#تیکه_کتاب
میخوای بمون، میخوای برو پایِ خـودت خوب و بـدش
اما اگه میخوای باشی، رفاقتـی بـزن قـدش!
#ناشناس_نگار