میخوای بمون، میخوای برو پایِ خـودت خوب و بـدش
اما اگه میخوای باشی، رفاقتـی بـزن قـدش!
#ناشناس_نگار
- در بیشتر افسانهها شاهزاده طلسم و با بو.سه میشکنه. کسی میدونه چرا؟
-چون عشق فقط میتونه بر نفرت پیروز بشه!
#فیلم
- میدونی چرا بهت میگم فرشته؟
- چرا؟
- چون فقط فرشتهها میتونن با کوچکترین لمسشون کاری کنن که فکر کنی تو بهشتی!
#دزیره