eitaa logo
♪♫تک‌ نواز شب♫♪
98 دنبال‌کننده
22 عکس
0 ویدیو
0 فایل
شب، فریادی طولانی است! اما هر گوش شنونده‌ای توانای شنيدن آن را ندارد #دلنوشته‌های‌یک‌تک‌نوازشب‌نشین ✍️🏻 کپی برداری با ذکر منبع، بلامانع است. سرآغاز: 1401/11/11
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌خوای بمون، می‌خوای برو پایِ خـودت خوب و بـدش اما اگه می‌خوای باشی، رفاقتـی بـزن قـدش!
هر چقدر فکر بسته‌تر باشد، در عوض دهن بازتر می‌شود.
فقط یک نفر بود که می‌توانست شرایط من را عوض کند، من!
هیچ آرایشی شخصیت زشت را نمی‌پوشاند!
- در بیشتر افسانه‌ها شاهزاده طلسم و با بو.سه می‌شکنه. کسی می‌دونه چرا؟ -چون عشق فقط می‌تونه بر نفرت پیروز بشه!
از اونایی که اومدن و رفتن نترس، از اونایی که نیومدن بترس!
وقتی کسی می‌رود، یعنی کس دیگری در شرف آمدن است.
- می‌دونی چرا بهت میگم فرشته؟ - چرا؟ - چون فقط فرشته‌ها می‌تونن با کوچک‌ترین لمسشون کاری کنن که فکر کنی تو بهشتی!
قلب و مغز، دو تا کهکشان درک نشدنی!
تو... احساس خوب این روزهام!
شب است و باز منم و یاد تو...!
تا یه خنده می‌کنم دنیا نگاهم می‌کنه و با پوزخند میگه: خنده میکنی؟!