eitaa logo
♪♫تک‌ نواز شب♫♪
98 دنبال‌کننده
22 عکس
0 ویدیو
0 فایل
شب، فریادی طولانی است! اما هر گوش شنونده‌ای توانای شنيدن آن را ندارد #دلنوشته‌های‌یک‌تک‌نوازشب‌نشین ✍️🏻 کپی برداری با ذکر منبع، بلامانع است. سرآغاز: 1401/11/11
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی کسی می‌رود، یعنی کس دیگری در شرف آمدن است.
- می‌دونی چرا بهت میگم فرشته؟ - چرا؟ - چون فقط فرشته‌ها می‌تونن با کوچک‌ترین لمسشون کاری کنن که فکر کنی تو بهشتی!
قلب و مغز، دو تا کهکشان درک نشدنی!
تو... احساس خوب این روزهام!
شب است و باز منم و یاد تو...!
تا یه خنده می‌کنم دنیا نگاهم می‌کنه و با پوزخند میگه: خنده میکنی؟!
هیچ‌کی‌ برام مثل تو نمیشه، هیچ‌کی دیگه اون توی من نمیشه!
به بوی زمین بعد از بارون یا به بوی خاک بارون خورده، میگن “𝙥𝙚𝙩𝙧𝙞𝙘𝙝𝙤𝙧„
خدا را که دارم، انگار کسی دستی به قلبم می‌کشد. انگار کسی می‌گوید، خیالت راحت من هستم! و من تمام دلشوره‌هایم را می‌سپارم به باد...
هرگاه غمگین و نالان شدی، کنار پنجره بنشین سر به بالا ببر و نگاهی به آسمان انداز؛ به این بیندیش که خدا از بالا آن هفت آسمان، تو را نظر می‌کند و از احوالات دل تو با خبر است!
نامم آن‌قدر قشنگ است یا تو بسیار زیبا تلفظ می‌کنی!
از همه دست کشیدم تا فقط به تو رو بزنم!