- میدونی چرا بهت میگم فرشته؟
- چرا؟
- چون فقط فرشتهها میتونن با کوچکترین لمسشون کاری کنن که فکر کنی تو بهشتی!
#دزیره
به بوی زمین بعد از بارون یا به بوی خاک بارون خورده، میگن “𝙥𝙚𝙩𝙧𝙞𝙘𝙝𝙤𝙧„
#ناشناس_نگار
خدا را که دارم، انگار کسی دستی به قلبم میکشد.
انگار کسی میگوید، خیالت راحت من هستم!
و من تمام دلشورههایم را میسپارم به باد...
#ناشناس_نگار
هرگاه غمگین و نالان شدی، کنار پنجره بنشین سر به بالا ببر و نگاهی به آسمان انداز؛ به این بیندیش که خدا از بالا آن هفت آسمان، تو را نظر میکند و از احوالات دل تو با خبر است!
یک جا متنی خوندم، خیلی قشنگ بود!
نوشته بود:
تعهد مثل نماز است؛ وقتی قامت را میبندی، سر را که به طرفین برگردانی نماز باطل است.