یک جا متنی خوندم، خیلی قشنگ بود!
نوشته بود:
تعهد مثل نماز است؛ وقتی قامت را میبندی، سر را که به طرفین برگردانی نماز باطل است.
میدونی! یه انسان غمخوارت باشه بد نیست. ولی هیچکس جای خدا رو نمیگیره که از تمام لحظهها با خبره!
در پس هر رنجی خوشیای خواهد دوید، راستی، مگر بهار را ندیدهای؟!
#ناشناس_نگار
روزی رنج دنیایی تمام آدمها به پایان میرسد؛
آن هم با حقی که هرکس دارد. " مرگ"
♪♫تک نواز شب♫♪
همه بخاطر اینکه خیلییی مهربون هستن، سختی کشیدن. همه وا همه:/
لابد اون یک دسته که سختی رو به بقیه داده منم که خیلی بدم/: