روزی رنج دنیایی تمام آدمها به پایان میرسد؛
آن هم با حقی که هرکس دارد. " مرگ"
♪♫تک نواز شب♫♪
همه بخاطر اینکه خیلییی مهربون هستن، سختی کشیدن. همه وا همه:/
لابد اون یک دسته که سختی رو به بقیه داده منم که خیلی بدم/:
بخاطر همین ناموجودم.
برای نجات کلاس فکر کنم ارزش داشته باشه امتحان کرد، نه؟
بالاخره همهمون درگیریم توش.
#دیگری
یک جا خوندم:
همه عشقی مثل رومئو و ژولیت دوست دارند داشته باشند. اما نمیدونند این عشق سه روز بیشتر دوام نیاورد و شش نفر هم کشته شد.