امروز خیلی خیلی یهویی چنل استیکر لاوین رو دادم تبلیغ 👩🏻🦼 . .
البته با بنری که خودم براش زده بودم 👩🏻🚀💿 -
به طرز فجیعی توی یکساعت 50 #جذب قشنگ داد 😭✨🛐 .
اگه به ساعت بالای عکس نگاه کنین ، کامل مشخصه 💀🙏🏻 ^^
اینا رو گفتم که اگه شک و تردید برای
خرید دوره بنرسـآزی داری ، رفع بشه 😌🔥☝️🏻·
حالا اینجا انتخاب با خودته 👩🏻🚀🌲 :
- میتونی ماهی یکبار از 50ت تا 200ت پول خرید بنر بدی . . 🦦❌
- یا اینکه یه بار دوره بنرسـآزی که 150ت هست رو بخری و برای همیشه بنرسـآز چنلت ، خودت باشی و حتی از ساخت بنر کسب درآمد کنی 😮💸✅ !
[ اطلاعات دوره بنرسـآزی اینجاست ]
قراره به مناسبت عید قربان ، ظرفیت دوره بنرسـآزی رو باز کنم 👩🏻🌾🌸 · ·
ظرفیت این دوره از ثبتنام ، فقط و فقط 6 نفره 😭🌟❌
ولی این بار ثبتنام ِمتفاوتتری داریم ✌️🏻🎁 .
- هستین بگم قضیه از چه قراره ؟ 🌚❤️🔥
CLICK ⤹ 🌸 @Najaf_88
یه اعلام حضور کنید ببینم کیا اینجان ☝️🏻!
از اونجایی که تورم به شدت رفته بالا و همه چی قیمتاش نجومی شده 🥲✈️ . .
مجبورم قیمت دوره رو افزایش بدم 💔
ولی چون خیلی دوسـتـون دارم 🫂 ، برای آخرین بار میتونید دوره رو با قیمت 150ت خریداری کنید 😻❌ ·
دور بعدی ثبتنام ، هزینه دوره بالای 200ت میشه .