اگه خیر دنیا وُ عاقبت رو میخواین، هیچی مثل نماز اول وقت نیست. فرض کنین چه توفیقیه که نماز تون با نماز امام زمان عج بره بالا :)
این چیزی که میگم فقط حرف نیستا، اول از خودم شروع کردم و نمیخوام بقیه هم جا بمونن.
به شخصه تو خونهی ما هیچکس جز مامانم دغدغهی نماز اول وقت نداره. میگن میخونیم حالا. تا موقع اذان میشه دست همه شونو میگیرم تکتک میبرم کنار روشویی میگم وضو بگیرین همین الان برین بخونین، اما با اینکه تا اونجا رفتن برمیگردن میگن الان حسش نیست بعدا.
به خاطر همینه که زندگی مون همینه. نمازِ من به تنهایی نمیتونه همه چیو به دوش بکشه. خونهای که توش نماز اول وقت خونده نشه فرشتهها نمیان. هزار بار بهشون میگم، اما به حرفم گوش نمیدن گاهاً عصبانی هم میشن، اما من وظیفمه. اگه گاهی اوقات تو خونه تون بقیه فراموش میکنن شما بهشون یادآوری کنین.
اگه خنده هاشونُ میدیدید 😭💘.
من خودمو هم گردن نمیگیرم بعد این چهارتا رو انداختن کولِ من 🤌🏻.
هیچوقت دلم اینجوری نشکسته بود.
اصلا نمیدونم چه حس عجیبی بود، انگار تموم غم های عالمُ گذاشته بودن رو دوشم و انقدر ازشون دلگیر شدم که وسط نماز از شدت بغض و اشک نمیتونستم ادامهشو بخونم.
تا قبل از این هیچوقت اینجوری پیش خدا از بنده هاش شکایت نکرده بودم.