واایی خوشحالم که از دوره - بیمصرف بودن - گذشتمم و میتونم کمک خرج خونواده باشم.
میخوام کلاس خصوصی ریاضی بزارم برای مقطع راهنمایی و الان چند نفر هم گفتن اگه بخوای بزاری ما میایم. ستیمسنستبنی
از طرف دیگه، یکی از فامیلامون آموزشگاه زبان زده و دنبال مربیه. قرار شد باهاش حرف بزنم گفتن برا کودکان شاید قبولم کنن.
شاید تو تلویزیون هم دیده باشین ، یه قسمتی رو نشون میده دارن رطب میچینن میگه ایران من 😔😂.
این همون جاس تقریباا.
وای همه خرماها شبیه همه ولی هزارتا اسم داره نمیدونم چجوری تشخیص میدن. البته اینا به زبون خودمونه : خاصهای ، اَلو ، خِنزیر ( خَنیزی ) ، گِندال ، هلیلهای ، شاهانی ، گیُونی ، پیَهرو ، زرد ، قَصبَک و ..
فقط یه حرفو از من یادتون بمونه ؛
بالاخره یه جایی یه روزی به این فکر میفتین که - این همه زندگی کردم به چی رسیدم ؟ برا آخرتم چی کار کردم ؟ - و اون موقع اگه هنوز فرصت برا جبرانش داشته باشی که خوش به سعادتت ولی وای اگه دیر باشه.
میخوام بگم تا قبل اینکه دیر بشه، یه کاری کنین. همین.