چه بیکار نشسته باشیم چه در حال کار ، میتونیم ذکر بگیم که.
ذکر روز یکشنبه : یا ذوالجلال و الاکرام.
همیشه میگم وقتی چادر میپوشین، درست بپوشین.
یعنی منظم وُ مرتب باشه. جوری که وقتی خودتو میبینی کیف کنی.
چون اگه یه بدحجاب تو خیابون تو رو ببینه در حالی که روسریت کج و کولهس، چادرت رو سرت جمع شده و ظاهرت به هم ریختهس عمراً دلش نمیخواد چادر بپوشه.
جوری نشون شون بدین که بفهمن با چادر خیلی قشنگ ترن وُ ترغیب بشن بپوشن.
اون اوایل که تازه چادر پوشیده بودم، یکی از دوستای مامانم که خودش چادر نمیپوشید وقتی منو دید گفت چقد خوشگل شدی.
خواستم بگم الگو باشین.
هروقت از خودم خسته یا متنفر میشوم به این فکر میافتم که اگر جای کسی دیگر بودم، تو را نداشتم.
شاید هرگز نفهمی که وجودت باعث میشود خودم را دوست داشته باشم، اما ممنونم.
روزی که نباشند، حسرت میخوریم که چرا در جواب لبخند هایشان برای خنداندنِ ما، اخم کردیم.