«أعان الله قلباً تمنى ما ليس مكتوباً له..
خدا یاری کند قلبی را که
در آرزوی چیزیست که تقدیرش نیست..
اون شب که میخواستم از کتاب آقای بهمنی بهتون شعر بدم، یه نفر گفت شعراش چقد بیمعنیه ( حالا با الفاظ دیگه ) ولی امروز داشتم کتاب رو ورق میزدم که رسیدم به این شعر و یاد اون یه نفر افتادم.
٫ مَهجور ٫
اون شب که میخواستم از کتاب آقای بهمنی بهتون شعر بدم، یه نفر گفت شعراش چقد بیمعنیه ( حالا با الفاظ
فقط کافیه خط اولو بخونی تا از حرفت پشیمون بشی:)
عصبانی میشی یه چیزی میگی به دل نگیرم؟؟
اگه موقع عصبانیتت بزنی یکیو بکشی هم میری بالا سر جسدش میگی وای ببخشید عصبانی بودم به دل نگیر که نفلهت کردم؟