اشتباه.
میدونید بچها وقتی از ادیتم تعریف میکنید به این فکر میکنم که چی باعث شده تعریف کنید. خیلی فکر میکنم،
و بعد از ریحانه بچهایی که اینجا هستن باعث میشن فکر کنم ادیتم خوب شده. مثلا زهرا، استاد زینک، سحر، نازنین، مشکی، الهه و خیلی خیلی از بچها. همه اونایی که چیزایی که میساختم رو فور میزدن. میدونید واقعا عاشقتونم.
هدایت شده از 𝖧𝗈𝗅𝗅𝗒𝗐𝗈𝗈𝖽 +
998.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 اولین تقدیمی 𝖧𝗈𝗅𝗅𝗒𝗐𝗈𝗈𝖽 +
لینک چنلتون رو پست کنید به صندوق پستی ما (اگر هم اکانت دارید مشکلی نیست ایدیتون رو بفرستید)+این پیام رو فوروارد کنید توی چنلتون
بر اساس پروفایل و وایبتون میگم:
📼 اگه یه فیلم دهه ۹۰ بودین، اسم فیلمتون چی بود؟
🎭 چه بازیگری نقش شما رو بازی میکرد؟
🏆 فیلمتون نامزد چه جایزهای میشد؟
⭐ امتیاز IMDb فیلمتون چند میشد؟
🎤 و مهمتر از همه...
آیا فیلمتون برنده اسکار میشد یا فقط به یک اثر کالت و فراموشنشدنی تبدیل میشد؟ :)
هرچی فکر میکنم بیشتر غیر منطقیه. اصلا با عقل جور در نمیاد. مگه اونا آدم نبودن؟ مگه کسی جلوی چشمهاشون رو گرفته بود؟ مگه کور بودن؟ مگه نمیدیدن چه قیامتی شده؟
آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه طرفی باشه که یه نوزاد رو با تیر سه شعبه میکشن؟ با خودشون یه لحظه هم فکر نکردن ممکنه کارشون غلط باشه؟ ممکنه طرف غلط ایستاده باشن؟ نگفتن ایناهم بندگان خدان؟ نگفتن آب مال ما نیست که بخوایم نگهش داریم؟
چطوری فقط تماشا کردن؟ چطور تونستن بر روی پیکر ها بتازن؟ چطور گوشواره از گوش بچهها کشیدن؟ چطور انقدر بیغیرت بودن؟ مگه آدم نبودن؟
چطوری؟ مگه میشه؟ منطقی نیست. عقلانی نیست. حتی یه نفر هم متوجه نشد؟ مگه ندیدن فرماندهشون رفته طرف حق؟ چطور تونستن مقابل زنها و بچههای کوچیک انقدر بیرحم باشن؟ چطور تونستن خیمه به آتیش بکشن؟
نمیتونم باور کنم اوناهم مثل ما آدم بودن.
#خلسه
هدایت شده از ببین اخوی.
دیشب پیام دادم و پاک کردم.
همیشه همینه.
پیام میدم و پاک میکنم،مینویسم و میسوزونم،حرفمو میزنم و میخندم میگم شوخی بود،ولی مگه تو خبر نداشتی؟
مگه تو نمیدونستی چه خبره،چی داره میگذره،؟
من کل دنیا هم ولم کنن مشکلی ندارم.خوشحال ترم میشم.
ولی چرا تو منو قال میذاری ؟