هدایت شده از ببین اخوی.
دیشب پیام دادم و پاک کردم.
همیشه همینه.
پیام میدم و پاک میکنم،مینویسم و میسوزونم،حرفمو میزنم و میخندم میگم شوخی بود،ولی مگه تو خبر نداشتی؟
مگه تو نمیدونستی چه خبره،چی داره میگذره،؟
من کل دنیا هم ولم کنن مشکلی ندارم.خوشحال ترم میشم.
ولی چرا تو منو قال میذاری ؟