هدایت شده از ببین اخوی.
دیشب پیام دادم و پاک کردم.
همیشه همینه.
پیام میدم و پاک میکنم،مینویسم و میسوزونم،حرفمو میزنم و میخندم میگم شوخی بود،ولی مگه تو خبر نداشتی؟
مگه تو نمیدونستی چه خبره،چی داره میگذره،؟
من کل دنیا هم ولم کنن مشکلی ندارم.خوشحال ترم میشم.
ولی چرا تو منو قال میذاری ؟
فروپاشی روانی ای که توی قسمت 8 و 9 فصل شیش بتر کال سال برات اتفاق میوفته از کل مانی هیست بدتره.
اشتباه.
بابام از فردا شروع میکنه وقتی داریم سال میبینیم میگه ببین این سیاه پوسته رو که کله گنده مواده و آدم
امروز داشت نوشیدنی (نوشیدنی) میخورد بعد من داشتم بهش میخندیدم، چون دیگه نمیتونه بخوره.
هدایت شده از زکریای ناراضی
بنده خصومت شخصی با کسی ندارم
از همه به یک اندازه بدم میاد
در واقع خصومت عمومی دارم