https://eitaa.com/Lest_wrong/20955
کسی برای ابد با کسی نمی ماند
زمانه است رفیقا، زمانه را بپذیر
_فاضل نظری
.
هدایت شده از زکریای ناراضی
به سمت پل می روم اگر کسی بهم لبخند زد اونم پرت می کنم پایین
من وقتی این عشقم میزنه اون عشقم رو میکشه چون دشمن خونیهم دیگهان، باید خوشحال باشم یا ناراحت؟