هدایت شده از زکریای ناراضی
به سمت پل می روم اگر کسی بهم لبخند زد اونم پرت می کنم پایین
من وقتی این عشقم میزنه اون عشقم رو میکشه چون دشمن خونیهم دیگهان، باید خوشحال باشم یا ناراحت؟
فکر کن یه چند نفر بازی میکنن و دنبال یه توپ میدوئن که از بین دوتا میله ردش کنن، که تو حرص بخوری بعد اونا پول بگیرن.