هدایت شده از بابایپونیو☫ⸯⸯ
با اینکه باهاش قهرم اه
ولی اینارو میبینم یاد سارا میوفتم
هدایت شده از بسیار تاریکم
امیدواری یشاید در زندگی من هیچ تاثیری نداشته باشد اما مثل اینه روی زندگی تو خیلی تاثیر داشته!
مثلا همان موقع که رفتی من نه ناراحت شدم، و نه خوشحال. آن موقع بود که توانستم بر امیدواری غلبه کنم و نگذارم بر افکار و یا رفتار من تاثیری داشته باشد. ولی خب تو زمانی که میرفتی احساس امیدواری توانسته بود تمام ذهن و قلب و دلت را مشغول خودش کند که شاید ممکن است در ایستگاه بعدی زندگیات خوشبختتر و یا خوشحالتر باشی. من نمیدانم موقعی که رفتی، امیدواری به جز ذهن و قلب و دلت، بر روی زندگیات تاثیراش را گذاشت یا خیر، ولی بعد. از رفتن تو، فکر میکنم از من چیزی سرقت شد. تمام و همهی امیدواری که من در گوشه ی قلبم داشتم را با ورودت به خود اختصاص دادی و با رفتنت آن را بردی. خب معلوم میشد در اینجا امیدواری تو بیشتر از من است! برو و خوش باش با امیدواری سرقت شده!
تولد پسرِ جناب لالو مبارک باشه😔
سالهای سال به خوبی و خوشی با پدرتون زندگی کنید که مارو بدبخت کرد😔😔
اشتباه.
و اون یه درصد علیه اون نود و نه درصده؟
آره خلاصه مثلا یه جای دیگه ام میشناسم که اون یه درصد علیه اون نود و نه درصده.