اینجا رو دیل نمیزنم چون انبوهی از بدبختیام اینجاست که هرموقع احساس کردن خیلی خیلی بدبختم و بدبخت تر از من وجود نداره بیام پیامای بالاتر رو چک کنم تا به حرفم يقين پیدا کنم.
هدایت شده از موسسهکارآگاهیبلانت
باکلاس باشید دیگه نگید "شیشه زدی؟" بگید "متامفتامین زدی؟"