مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی؟ تمومه؟
اسلام میگه اون دنیا وجود داره. میگه بهشتی هست، جهنمی هست. میگه برای اینکه بری بهشت باید کارای خوب بکنی. برای اینکه نری جهنم باید کارای بد رو کنار بذاری. ولی خب بعدش چی؟ ابد؟ ابدیت؟ یکم زیاده. یکم، یکم خیلی زیاده. ابدیت سنگینه. بزرگه.
اشتباه.
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی
خدا بهم نمیخنده. خدا بهم نمیخنده؟
هدایت شده از رواننشناس.
من صادقانه خستهام ولی خیلی جدی دارم به زندگی روزمره ادامه میدم انگار هیچ فاجعهای در حال وقوع نیست.