اشتباه.
مرگ یعنی وجود نداشتن؟ یعنی اتمام حیات؟ نه. من فکر نمیکنم این باشه. آخه منطقی نیست. بمیری و بعد هیچی
خدا بهم نمیخنده. خدا بهم نمیخنده؟
هدایت شده از رواننشناس.
من صادقانه خستهام ولی خیلی جدی دارم به زندگی روزمره ادامه میدم انگار هیچ فاجعهای در حال وقوع نیست.
هدایت شده از Escapism(ناپلئونی ver)
کاش میشد برم پرورشگاه بعضی روزا با بچه ها بازی کنم
اشتباه.
کاش میشد برم پرورشگاه بعضی روزا با بچه ها بازی کنم
بری بیمارستان های روانی. بری بهزیستی. بری خونه سالمندان.