اشتباه.
خودم خوشحالی خودمو خراب میکنم.
هع من خودم رو خودم ایراد میذارم، فکر کردی میتونی بیشتر از خودم ازم ایراد بگیری؟
هی میخوام بد قول نباشم و به قولی که به شیخی پور دادم پایبند بمونم، هی کائنات نمیذاره.
بذارید ادیتی که زدم و دیشب/صبح انقدر بابتش خوشحال بودم و بعد فهمیدم چون چهارصبحه خوشحالم اگرنه ادیتم همونقدر مزخرفه رو براتون بذارم.