همش حس میکنم یکی از همین هواپیماها روی من میوفته ناموسا صداش دم گوشمه🤡
تجربه بدشانسی زیادی داشتم)
Pov : توی کتابخونهای و یهو چشمت به اولین کتابی که خوندی و باهاش کلی خاطره داشتی میوفته
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
شاید اگه یه نفر بود که هروقت دلم میخواست بغلش میکردم افسرده نمیشدم .
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
شاید اگه یکی بود که سرمو روی شونهاش بزارم افسرده نمیشدم .
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
شاید اگه خانواده سختگیری نداشتم افسرده نمی شدم.
همه چیز عالی بود تا اینکه اون ویدیو رو توی پیج گونگ یو دیدم🤡🎀
این بچه مگه پاک نبود..؟ پس پور///ن توی پیجش چیکار میک-