یه فلسفه هست که میگه آدما شبا بیشتر مغزشون کار میکنه و فعال تره
الان چیزایی توی ذهنمه که صبح هرگز چنین افکار و ایده هایی توی ذهنم نیستن .
نمیدونم چرا ولی حس میکنم شبا یه نفر همش داره نگاهم میکنه و از روزی که واسش گذشته برام تعریف میکنه ...
یه فلسفهی دیگه هم هست که میگه شبا موجودات ماورایی پرسه میزنن و انرژی اونا باعث میشه ما هوشمون 10 برابر بشه و یا انرژی های ماورایی رو حس کنیم