هدایت شده از 𝑴𝒆𝒓𝒎𝒂𝒊𝒅...!!
از اینکه انقدر زود سین میزنم و بعدش باید منتظر بمونم تا پیامم سین زده بشه متنفرم.
به یک سگ محبت کن و تا آخر عمر وفاداریاش را ببین ، به یک انسان که هم نوع خودت است محبت کن تا آخر عمر پشیمان بمان !
کاپت جن.دس باهاش کات کن
-
اون جنده نیست اون بهترین فرشتهی دنیاست و تو حق نداری راجبش اینطوری حرف بزنی