https://eitaa.com/white_moon_2024/2478
منو چیمیگی؟ هشتم افتادم حوصله اینکه دوباره برم شهریور امتحان بدم نداشتم و بخاطر سابقه طلایی ( دوبار تعهد) دوباره از مهر قراره برم هشتم🎀
رفیق جینگمم افتاده اونم گشادیشه شهریور بره🤣
بدترین قسمت اینکه یه نفر میخواد ترکت کنه اینه که هر چیزی که باهاش خاطره داشتیو یهویی میبینی تورو یاد اون میندازه ..