وقتی میگم از این کلمه بدم میاد و تو اونو مدام تکرار میکنی آزار دهندست برام میدونی چرا ؟ چون یاد کسایی میوفتم که وقتی با ذوق چیزیو براشون تعریف میکردم با این کلمات مزخرف یا یه گیف جوابمو میدادن ..
انسان ها در واقع زامبی هایی هستن که توی خیابان راه میرن دل همشون شکسته و همشون یه نوع افسرده و خود درگیری دارن یا بخاطر رویا هاشون دارن زندگی میکنن و امید به عبارت ( یه روزی ) بستن ..